What’s in a name? scoort met ‘fake news’

Uit 6078 inzendingen werd de YouDupe-poster van What’s in a name? geselecteerd als een van de 100 finalisten voor de Fake News-wedstrijd van Poster for Tomorrow. De online jury (50/50 m/v) bestond uit professionele illustratoren, kunstdocenten, journalisten, media-experten en ngo-vertegenwoordigers van over heel de wereld.
Fake news was het afgelopen jaar zelden zo relevant en is moeilijk te stoppen. Met hun originele poster roept het creatief collectief op om bronnen en afzenders van socialemediaberichten (i.c. YouTube-video’s) te dubbelchecken. Tegelijk is het een oproep om digitale (sociale) media te reguleren. Zodra het mogelijk is, start een wereldwijde expotoer in real life met de 100 finalisten.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]