Uit 6078 inzendingen werd de YouDupe-poster van What’s in a name? geselecteerd als een van de 100 finalisten voor de Fake News-wedstrijd van Poster for Tomorrow. De online jury (50/50 m/v) bestond uit professionele illustratoren, kunstdocenten, journalisten, media-experten en ngo-vertegenwoordigers van over heel de wereld.
Fake news was het afgelopen jaar zelden zo relevant en is moeilijk te stoppen. Met hun originele poster roept het creatief collectief op om bronnen en afzenders van socialemediaberichten (i.c. YouTube-video’s) te dubbelchecken. Tegelijk is het een oproep om digitale (sociale) media te reguleren. Zodra het mogelijk is, start een wereldwijde expotoer in real life met de 100 finalisten.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]