What’s in a name? tekent voor UGent

Ruslands oorlog tegen Oekraïne heeft veel losgemaakt, ook binnen het Ruslandplatform van UGent. De stuurgroep verbreedt nu zijn regionale focus naar Oost-Europa en Eurazië en kiest voor een generieke, herkenbare brand name: Eureast Platform ─ Academic collaboration with Eastern Europe and Eurasia.
What’s in name? tekent voor het logodesign en de verdere uitrol van de grafische identiteit. Geïllustreerd werk voor ‘Ghent University Summer School’ en de diverse globale samenwerkingen van UGent passeerden ook al de revue met als actueelste event de ‘CESAM Talks’. Deze eerste editie focust op politiek, verzet en collectieve actie in Latijns-Amerika.


Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]

Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]





