What’s in a name? tekent voor UGent

Ruslands oorlog tegen Oekraïne heeft veel losgemaakt, ook binnen het Ruslandplatform van UGent. De stuurgroep verbreedt nu zijn regionale focus naar Oost-Europa en Eurazië en kiest voor een generieke, herkenbare brand name: Eureast Platform ─ Academic collaboration with Eastern Europe and Eurasia.
What’s in name? tekent voor het logodesign en de verdere uitrol van de grafische identiteit. Geïllustreerd werk voor ‘Ghent University Summer School’ en de diverse globale samenwerkingen van UGent passeerden ook al de revue met als actueelste event de ‘CESAM Talks’. Deze eerste editie focust op politiek, verzet en collectieve actie in Latijns-Amerika.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]