Ruslands oorlog tegen Oekraïne heeft veel losgemaakt, ook binnen het Ruslandplatform van UGent. De stuurgroep verbreedt nu zijn regionale focus naar Oost-Europa en Eurazië en kiest voor een generieke, herkenbare brand name: Eureast Platform ─ Academic collaboration with Eastern Europe and Eurasia.
What’s in name? tekent voor het logodesign en de verdere uitrol van de grafische identiteit. Geïllustreerd werk voor ‘Ghent University Summer School’ en de diverse globale samenwerkingen van UGent passeerden ook al de revue met als actueelste event de ‘CESAM Talks’. Deze eerste editie focust op politiek, verzet en collectieve actie in Latijns-Amerika.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]