Ruslands oorlog tegen Oekraïne heeft veel losgemaakt, ook binnen het Ruslandplatform van UGent. De stuurgroep verbreedt nu zijn regionale focus naar Oost-Europa en Eurazië en kiest voor een generieke, herkenbare brand name: Eureast Platform ─ Academic collaboration with Eastern Europe and Eurasia.
What’s in name? tekent voor het logodesign en de verdere uitrol van de grafische identiteit. Geïllustreerd werk voor ‘Ghent University Summer School’ en de diverse globale samenwerkingen van UGent passeerden ook al de revue met als actueelste event de ‘CESAM Talks’. Deze eerste editie focust op politiek, verzet en collectieve actie in Latijns-Amerika.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]