Op woensdag 26 september is het internationale actiedag tegen kernwapens met FairFin en de Belgische Coalitie tegen Kernwapens. In opdracht van Vrede tekende communicatiecollectief What’s in a name? voor een indringend campagnebeeld. Het uitgangspunt? Banken in België investeren samen 14 miljard euro in kernwapens. Een weerzinwekkende investering van ons spaargeld. Op Vrede.be en BankWijzer.be kan iedereen checken of zijn bank ook een bom geld belegt.
Credits:
Client: Vrede
Contact: Pieter Teirlinck
Agency: What’s in a name?
CD: Bruno Seys, Filip Vandewiele
AD: Bruno Seys
Copywriter: Filip Vandewiele
3D Retouching: Wim Verbeiren
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]