Op woensdag 26 september is het internationale actiedag tegen kernwapens met FairFin en de Belgische Coalitie tegen Kernwapens. In opdracht van Vrede tekende communicatiecollectief What’s in a name? voor een indringend campagnebeeld. Het uitgangspunt? Banken in België investeren samen 14 miljard euro in kernwapens. Een weerzinwekkende investering van ons spaargeld. Op Vrede.be en BankWijzer.be kan iedereen checken of zijn bank ook een bom geld belegt.
Credits:
Client: Vrede
Contact: Pieter Teirlinck
Agency: What’s in a name?
CD: Bruno Seys, Filip Vandewiele
AD: Bruno Seys
Copywriter: Filip Vandewiele
3D Retouching: Wim Verbeiren
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]