Op woensdag 26 september is het internationale actiedag tegen kernwapens met FairFin en de Belgische Coalitie tegen Kernwapens. In opdracht van Vrede tekende communicatiecollectief What’s in a name? voor een indringend campagnebeeld. Het uitgangspunt? Banken in België investeren samen 14 miljard euro in kernwapens. Een weerzinwekkende investering van ons spaargeld. Op Vrede.be en BankWijzer.be kan iedereen checken of zijn bank ook een bom geld belegt.
Credits:
Client: Vrede
Contact: Pieter Teirlinck
Agency: What’s in a name?
CD: Bruno Seys, Filip Vandewiele
AD: Bruno Seys
Copywriter: Filip Vandewiele
3D Retouching: Wim Verbeiren
MEDIA BUYER & PLANNER bij Lidl
Overzicht Lidl wil de favoriete supermarkt van België en Luxemburg worden. En we […]
Business Development & Online Community Manager bij TADA
WIE ZIJN WE? TADA is een voortdurend groeiend lerend netwerk, dat bekend staat om […]
Market Intelligence Executive (media research) bij VAR
OVER VAR Var, de reclameregie van de VRT, positioneert zich als ‘matchmaker’ voor […]
Expert Business Intelligence bij VAR
OVER VAR Var, de reclameregie van de VRT, positioneert zich als ‘matchmaker’ voor […]