STIMA pakt samen met het pr-bureau Finn uit met het seminarie I love City Marketing. Het spreekt voor zich dat experts ter zake het woord nemen: Julian Stubbs gaat als ceo van Up there Everywhere over de marketing van Stockholm, Harry Demey bedacht als ceo van LDV United de campagne Zot van A, en Geert Potargent en Charlotte Lindemans van TBWA tekenen voor het onvolprezen #SproutToBeBrussels.
STIMA en FINN spelen met het seminarie in op de aanslagen van 22 maart. De impact daarvan gaat volgens hen dieper dan in andere Europese landen die zulk geweld ondergingen. De toeristische en dienstensector in onze hoofdstad betalen inderdaad een zware prijs. STIMA en FINN stellen zich daarbij relevante vragen. Welke reputatieschade veroorzaakten de aanslagen? Maar vooral: hoe kan een stad zich daarvan herstellen? Welke stappen worden het best genomen? De sprekers proberen daarop een antwoord te geven. I love City Marketing wordt afgesloten met een debat onder leiding van Kristien Vermoesen, managing partner van Finn PR.
I love City Marketing start op donderdag 23 juni om 14u in het MuntPunt aan de Munt 6 in 1000 Brussel. Inschrijven kan via deze link.
Marketing & Communication Manager bij Mediamixer
Wij zijn MediaMixer. Wij mixen media. Wij gaan voor de perfecte blend van […]
Traffic manager bij RCA
Met heel wat creatieve denkers en makers in onze groep, geflankeerd door onder […]
(Key) Account Manager bij Jimmy's
We are hiring! (Key) Account Manager The (key) Account Manager will be responsible […]
Program Manager (English Speaking) bij Wunderman Thompson
Who we are: At Wunderman Thompson we exist to inspire growth for ambitious […]