Wie mag naar Google Business Coaching Academy?

Communication / Innovation / News

class the-climate-reality-project-349094-unsplashJaarlijks selecteert Google een beperkt aantal digitale bureaus om deel te nemen aan een traject binnen het partnerprogramma. Slechts een handvol beloftevolle bureaus wordt jaarlijks geselecteerd om deel te nemen aan exclusieve trainingsprogramma’s die Google met externe partners heeft uitgewerkt. Voor zaakvoerders is er de Google Business Coaching Academy. De geselecteerde bureaus zijn Shortcut Advertising, De Witte Communicatie, Ontwerpia, D'MS, FairEtail, ET-Consulting, Knewledge, Hooox, Universem, Bakermen, Yappa, Day One MPM, BossData, OMCollective, We Are Digital, Digifist, Absoluut Zulu en Coemans.com.

Het doel van de Academy is een businessdevelopmentprogramma uit te rollen voor digitale bureaus. Concreet gaat het over het uittekenen en nadenken over groeistrategieën op de verschillende vlakken die de basis vormen voor elke onderneming, zoals financiën, HR, sales, marketing… En daarnaast reikt Google de kennis en de vaardigheden aan om een agency naar het volgende niveau te brengen en dit via één op één coaching en mentoring. Het programma werd intussen al in 34 landen uitgerold, waaronder ook in België.