Wie verdient een prijs voor mediawijsheid?


De vier M-Awards gaan naar
-
het beste Mediawijze initiatief binnen sociale, culturele of welzijnsorganisaties;
-
de meest Mediawijze Mediaproductie;
-
het beste Mediawijs Onderwijsinitiatief;
-
het beste Mediawijze Onderzoek.
Tien mediawijze initiatieven zijn genomineerd en maken dus kans op één van de vier M-Awards:
-
Het onderzoeksproject AdLit over reclamewijsheid bij minderjarigen,
-
Boeva and the Games van Ketnet,
-
de e-learningtool BReeDBeeLD voor mediamakers van SIHO,
-
de campagne recht op afbeelding van de Privacycommissie,
-
Capital Digital van Maks vzw,
-
het onderzoeksproject rond e-inclusie van SMIT-VUB,
-
het onderzoeksproject Friendly Attac over cyberpesten van UA,
-
Nieuws in de klas van de Vlaamse Nieuwsmedia,
-
de vlogwedstrijd Weetewa van Mediaraven en
-
het Xperiment van De Krook.
Uit deze tien genomineerden worden op 15 november 2016 de vier winnende projecten bekend gemaakt. Daarnaast wordt er ook nog een publieksprijs uitgereikt voor de beste activiteit tijdens de Digitale Week.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]