
De vier M-Awards gaan naar
-
het beste Mediawijze initiatief binnen sociale, culturele of welzijnsorganisaties;
-
de meest Mediawijze Mediaproductie;
-
het beste Mediawijs Onderwijsinitiatief;
-
het beste Mediawijze Onderzoek.
Tien mediawijze initiatieven zijn genomineerd en maken dus kans op één van de vier M-Awards:
-
Het onderzoeksproject AdLit over reclamewijsheid bij minderjarigen,
-
Boeva and the Games van Ketnet,
-
de e-learningtool BReeDBeeLD voor mediamakers van SIHO,
-
de campagne recht op afbeelding van de Privacycommissie,
-
Capital Digital van Maks vzw,
-
het onderzoeksproject rond e-inclusie van SMIT-VUB,
-
het onderzoeksproject Friendly Attac over cyberpesten van UA,
-
Nieuws in de klas van de Vlaamse Nieuwsmedia,
-
de vlogwedstrijd Weetewa van Mediaraven en
-
het Xperiment van De Krook.
Uit deze tien genomineerden worden op 15 november 2016 de vier winnende projecten bekend gemaakt. Daarnaast wordt er ook nog een publieksprijs uitgereikt voor de beste activiteit tijdens de Digitale Week.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]