Wie, wat, hoe, waar, wanneer, waarom?

Media / News / Retail

Wordt 2021 een cruciaal jaar? Staan we op een kantelpunt? Zal de Atlantische zeestroom morgen of over enkele eeuwen veranderen? Zullen consumenten over tien jaar nog naar echte (fysieke) winkels gaan? Hoe zal ‘Jan met de pet’ er morgen uitzien? Moet een retailer absoluut phygital zijn? Kan je een kous kwijtraken in de wasmachine? Moeten verkopers beter opgeleid worden? Hoe zorg je ervoor dat klanten sneller terugkeren? Bestaat er nog zoiets als loyaliteit uit gewoonte? Blijven Jennifer Lopez en Ben Affleck voor eeuwig bij elkaar?

Er zijn meer vragen dan we kunnen beantwoorden. Dat wil niet zeggen dat we moeten stoppen met vragen te stellen! En dus stelde PUB vragen. Over de klant. Over merkentrouw. Maar ook over de fit tussen studenten en het werkveld. Over de plannen van UBA Belgium. Over de reclame-investeringen van grote adverteerders. Over sustainability (naar aanleiding van Orbit by PUB, natuurlijk). Over het succes van Quick. Over politieke peilingen. Over mooie campagnes. Over 'advertising as a force for good'. Over...

En aan wie stelden we die vragen? Onder meer aan Alex Thoré, Myriam Blanpain, Fons Van Dyck, An Goovaerts, Julie Neyman, Bart Demeulenaere, Massimo Papa, Mark Daemen, Sibylle de Meeûs, Rebecca Van Vaerenbergh, Sam De Win, Jeroen De Jong, Herman Maes, Jens Standaert, Paul van kerken, Dennis Peters, Maarten De Neve, Kim Verhaeghen, Roel Naessens, Kees Henniphof, Stéphanie Radochitzki, David Favest,... Er is ook een mooi dossier over hoger onderwijs en het werkveld, met interviews met docenten en directeurs van hogescholen én advies van recent afgestudeerden aan studenten (en aan net afgestudeerden die werk zoeken). En mis het interview met Luc Suykens van UBA Belgium niet!

PS: Wat vindt u van de cover? Fraai werk van LDV United!