Eerder dit jaar hebben we bericht over Google en de 27 miljoen euro die het bedrijf uit het Digital News Initiative-fonds vrijmaakt om te investeren in 128 mediaprojecten uit 23 verschillende Europese landen. Daarvan stopt Google 2,3 miljoen euro in zes Belgische projecten.
Vandaag krijgt het Digital News Initiative een vervolg met de opening van een tweede inschrijvingsronde. Uitgevers, nieuwsorganisaties en individuele partijen kunnen hun kandidatuur stellen tot 11 juli 2016. Meer informatie vindt u in de blogpost hier.
Vacature Junior Art Director - Bridgeneers
Bridgeneers is op zoek naar een Junior Art Director om ons creatieve team […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]