Eerder dit jaar hebben we bericht over Google en de 27 miljoen euro die het bedrijf uit het Digital News Initiative-fonds vrijmaakt om te investeren in 128 mediaprojecten uit 23 verschillende Europese landen. Daarvan stopt Google 2,3 miljoen euro in zes Belgische projecten.
Vandaag krijgt het Digital News Initiative een vervolg met de opening van een tweede inschrijvingsronde. Uitgevers, nieuwsorganisaties en individuele partijen kunnen hun kandidatuur stellen tot 11 juli 2016. Meer informatie vindt u in de blogpost hier.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]