Creatieve reclame op het grote scherm, daar doen we het voor. Minder creatieve reclame, daar doen we wat aan. Daarom lanceert Brightfish met Donald Muylle een oproepfilmpje. Hierin daagt Donald – in zijn herkenbare Dovy-stijl – jonge creatieve teams uit om zijn reclamespot een ‘creatieve upgrade’ te geven. Een jury van 8 ex-Cannes Lions winnaars zal onder het toeziend oog van de voorzitter, Donald Muylle himself, het beste script uit alle inzendingen selecteren. De winnende ‘creative upgrade’ zal uiteindelijk gemaakt worden door productiehuis Caviar en vertoond worden in de Belgische bioscopen.
https://vimeo.com/162820764
Als Belgische Cannes Lions Representative doet Brightfish er graag nog een schepje bovenop. De regie stuurt het winnende team gewoon naar Cannes! Daar mag het duo ons land vertegenwoordigen op de Young Lions Competition in de categorie Film. De Young Lions Competition is voor jonge reclamemakers dé kans hun talent te tonen aan een internationale jury. In de categorie Film krijgen creatieve duo’s uit verschillende landen een zelfde briefing en 48 uur de tijd om een spot van 60 seconden te maken. Het Cannes Lions festival vindt dit jaar plaats van 18 tot 25 juni.
Alle informatie vindt u op www.creativeupgrade.be.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]