Wie wordt Marketer of the Year 2018?

Awards / News / People

BAM MOTYDe Belgian Assocation of Marketing (BAM) en de magazines Trends en Trends-Tendances lossen de namen van de 10 kandidaat finalisten die kans maken op de titel Marketer of the Year. Een initiatief dat elk jaar opnieuw de beste en meest innovatieve Marketers bekroont. De 10 finalisten zijn gekozen door een onafhankelijke jury, bestaande uit de BAM leden, de redactie van Trends en Trends-Tendances.
De 5 Nederlandstalige finalisten zijn:
Jeroen Bal, Lidl, Board Member purchasing & Marketing
Mieke Debeerst, Belfius, Director Brand & Marketing Communications
Ab Polspoel, Deli, Marketing Director
Stijn Vander Plaetse, Telenet, Business Vice President Product & Marketing
Sabine Vanderveken, Lunchgarden, Marketing Director

De 5 Franstalige finalisten zijn:

Alexandre Heslon, Dandoy, Marketing, Sales & Development Director
Thierry Jupsin, Bridgestone, Brands Marketing Director Europe
Aude Mayence, Delhaize, Brand Director
Anne-Clotilde Picot, IKEA, Marketing & Customer Experience Manager
Zehra Sayin, Special Olympics Belgium, CEO
De stemming voor de Marketers of the Year 2018 gebeurt vanuit 3 verschillende hoeken. 50% van de punten wordt bepaald door de Jury van Marketer of the Year, 25% van de punten wordt bepaald door de actieve leden binnen BAM, dat zijn de leden die binnen een Expert Hub actief zijn en de overige 25% van de punten worden toegekend door de leden van BAM en de lezers van Trends en Trends|Tendances.