De professionals van de mediasector kunnen vanaf nu en tot 25 april stemmen voor de Media Advertiser of the Year. In die categorie Media Advertiser of the Year heeft de AMMA-jury onder leiding van juryvoorzitter Miguel Aguza, country external communication manager bij IKEA Belgium, na beraadslaging en geheime stemming drie kandidates genomineerd: Christine Jean van AG Insurance, Deirdre Keustermans van 20th Century Fox en Marie-Noëlle De Greef van ING. Het is nu aan het publiek binnen alle geledingen van het media- en reclamevak om te stemmen voor een van deze drie dames. De stemmen van het publiek tellen voor de helft van de punten. Stemmen kan tot 25 april middernacht op de website van CommPass. Alleen professionals uit de mediasector kunnen stemmen door hun professioneel emailadres in te geven. Uiteraard kan men maar één keer stemmen per e-mailadres.
De Media Advertiser of the Year 2017, opvolgster van Miguel Aguza, zal worden geproclameerd tijdens de AMMA ceremony. Inschrijven voor deze feestelijke AMMA ceremony AMMA op 17 mei in het Auditorium 2000 van de Heizelpaleizen, kan op de website van CommPass.