Dat moment waarop je jezelf herkent in de nieuwe campagne van Pearle… Dat zou best kunnen, want voor de nieuwe campagne van Pearle is BBDO het niet te ver gaan zoeken. Met hilarisch herkenbare situaties en een ‘vettige’ afsluiter (duh!), maken ze van het langsgaan bij Pearle een evidentie. Dat moment waarop je weer met twee brillen over mekaar in de wagen zit… Dat moment waarop al je emails geschreeuwd lijken…
Vertrokken vanuit een inbound project om meer mensen naar de winkel te krijgen, vindt ‘dat moment waarop’ nu ook z’n weg naar televisie, radio en social. Gewoon al bij het zien van deze campagne… ga je toch naar de Pearle, duh! Als je een bril nodig hebt, natuurlijk.
Credits
Client: Pearle Opticiens / Johan Van der Straeten, Ann Van de Velde & Patricia Wibaut
Agency: BBDO
CD: Jan Dejonghe, Sebastien De Valck & Arnaud Pitz
Creation: Jasper Verleije & Sarah Huysmans
Account: Lieve Raymaekers, Anouck Dolphens & Magali Herssens
Strategy: Michael D’hooge
Content strategist: Laura Deknock
Social creative: Monica Monté
Inbound team: Franky Willekens, Freya De Vriendt, Sophie Glotz & Lynn Goossens
Tv-producers: Patricia Van De Kerckhove & Renée Vermeire
Radio producer: Nicolas Van Poeck
Production house: The Virus
Producer: Joop Haesen
Film director: Jan Boon
DOP: Piet Deyaert
Music: Raygun
Animator: Ben Billen
Post production: Moxy
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]