Wij gaan naar de Pearle, duh!

pearle

Crea / News

pearleDat moment waarop je jezelf herkent in de nieuwe campagne van Pearle… Dat zou best kunnen, want voor de nieuwe campagne van Pearle is BBDO het niet te ver gaan zoeken. Met hilarisch herkenbare situaties en een ‘vettige’ afsluiter (duh!), maken ze van het langsgaan bij Pearle een evidentie. Dat moment waarop je weer met twee brillen over mekaar in de wagen zit… Dat moment waarop al je emails geschreeuwd lijken…

Vertrokken vanuit een inbound project om meer mensen naar de winkel te krijgen, vindt ‘dat moment waarop’ nu ook z’n weg naar televisie, radio en social. Gewoon al bij het zien van deze campagne… ga je toch naar de Pearle, duh! Als je een bril nodig hebt, natuurlijk.

Credits

 

Client: Pearle Opticiens / Johan Van der Straeten, Ann Van de Velde & Patricia Wibaut

Agency: BBDO

CD: Jan Dejonghe, Sebastien De Valck & Arnaud Pitz

Creation: Jasper Verleije & Sarah Huysmans

Account: Lieve Raymaekers, Anouck Dolphens & Magali Herssens

Strategy: Michael D’hooge

Content strategist: Laura Deknock

Social creative: Monica Monté

Inbound team: Franky Willekens, Freya De Vriendt, Sophie Glotz & Lynn Goossens

Tv-producers: Patricia Van De Kerckhove & Renée Vermeire

Radio producer:  Nicolas Van Poeck

Production house: The Virus

Producer:  Joop Haesen

Film director:  Jan Boon

DOP: Piet Deyaert

Music:  Raygun

Animator: Ben Billen

Post production: Moxy