Eindelijk een EK-campagne die aansluit bij het merkverhaal. De nieuwe tv-spot voor Kazen van bij ons is het perfecte vervolg van het merkplatform dat eind vorig jaar werd gelanceerd. België is een land vol contrasten. We doen ons eigen ding, laten ons niet graag de les spellen en hebben overal een zeer eigen mening over.
Maar heel af en toe zijn we het toch eens, dan zijn we verenigd als supporter en worden de 'Karakters van bij ons' eensgezinde supporters van bij ons. De campagne loopt op televisie en wordt versterkt met een activatie op Facebook.
https://www.youtube.com/watch?v=aylu1Lp3LdA
Credits
Klant: VLAM: Ludo Willems, Frederik Vandermersch, Ann De Mulder
Bureau: darwin
Creative team: Mateusz Mroszczak, Gaston Kooijmans, Bart Welkenhuysen
Account team: Hannelore Van Cauwenberghe, Marianne Janssens, Lieve Sterckx
Strategy director: Jef Raeman
AV-producer: Anna Vanheukelom
TV-production: LOVO, regisseursduo Helvetica
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]