Wij willen de beste zijn

Eindelijk een EK-campagne die aansluit bij het merkverhaal. De nieuwe tv-spot voor Kazen van bij ons is het perfecte vervolg van het merkplatform dat eind vorig jaar werd gelanceerd. België is een land vol contrasten. We doen ons eigen ding, laten ons niet graag de les spellen en hebben overal een zeer eigen mening over.
Maar heel af en toe zijn we het toch eens, dan zijn we verenigd als supporter en worden de 'Karakters van bij ons' eensgezinde supporters van bij ons. De campagne loopt op televisie en wordt versterkt met een activatie op Facebook.
https://www.youtube.com/watch?v=aylu1Lp3LdA
Credits
Klant: VLAM: Ludo Willems, Frederik Vandermersch, Ann De Mulder
Bureau: darwin
Creative team: Mateusz Mroszczak, Gaston Kooijmans, Bart Welkenhuysen
Account team: Hannelore Van Cauwenberghe, Marianne Janssens, Lieve Sterckx
Strategy director: Jef Raeman
AV-producer: Anna Vanheukelom
TV-production: LOVO, regisseursduo Helvetica
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]