Wijs en The Fat Lady onder de douche

VanMarcke-showersong

Crea / News

VanMarcke-showersong
Van Marcke wil, samen met Grohe, de douche-ervaring van alle Belgen verbeteren. Daarvoor gaat de badkamerspecialist op zoek naar de ultieme meezinger voor tijdens het douchen, de ultieme showersong. Iedereen kan zijn eigen favoriete nummer uploaden op showersong.be en door stemmen te verzamelen kans maken op een Grohe Rainshower met SmartControl.
De campagne wordt op gang getrokken met een grappig filmpje, waar een man het onder-de-douche-zingen helemaal ter harte neemt. Call to action is naar showersong.be, waar mensen heel makkelijk het nummer kunnen selecteren en plaatsen dat ze wel eens durven zingen onder de douche. De hele campagne werd uitgewerkt door The Fat Lady en Wijs.
De campagne loopt parallel op drie videoplatformen – YouTube, Facebook video en Instagram – wat op zich al een interessant experiment is. Daarnaast zijn er content en banners op alle owned media van beide merken en native advertising op sites rond interieur of verbouwen (Livios, Habitos,…). Er zijn ook promoted posts op Facebook en Instagram.

Credits
Brands: Van Marcke & Grohe
Contact: Broes Sanders
Concept, creatie & content: The Fat Lady
Development & Online Marketing: Wijs
CD: Frank Geerts
Strategy: Koen Denolf (TFL), Kenneth Tallir & Evi Desender (Wijs)
Account manager: Timothy Puype
Copywriter: Steven Vanhecke
Art director: Céline Van Aerde
Video Production: Fabrice Chan Chiang