Wijs gaat relatie aan met Story-Me

Communication / News

wijsIn 2019 zal 80% van alle particulier internetverkeer uit video bestaan, zo vertelt een studie van Cisco. Wijs wil mee die digitale verschuiving naar videocommunicatie vorm geven, en gaat nu een partnership aan met StoryMe, expert in online video marketing.

StoryMe pionierde een aantal jaar geleden met 1-minute animatievideo’s, en groeide intussen door tot expert in online videostrategie en -productie. Ook zij merken op dat online video alleen maar aan belang blijft winnen. "Alleen al als je je Facebook-feed vergelijkt met 2 jaar geleden, zie je het al," legt Harold Roegiers van StoryMe uit. "Toen: tekst en foto, nu: voornamelijk filmpjes. We geloven dat video op alsmaar meer vlakken online de belangrijkste content-vorm gaat worden. Volgens ons duurt het niet lang meer of een simpele FAQ op een website wordt vervangen door video’s. Als die trend zich doorzet, moet je snel en efficiënt kunnen creëren en produceren binnen de juiste online strategie. En daar vinden beide bedrijven elkaar."

StoryMe logo Yellow

 

StoryMe is geen onbekende voor Wijs. Beide partijen werkten al samen voor projecten als Ferret en Dox acoustics. "Dat we nu ook echt een partnership aangaan, betekent dat we alle video-expertise dichtbij hebben," vertelt Bart De Waele, ceo van Wijs. "We zien bij Wijs heel duidelijk een verschuiving van digitale communicatie richting videocommunicatie. Daar willen we meteen in mee zijn." StoryMe kan dan weer rekenen op de kennis van Wijs voor advies op vlak van digitale communicatie. Het partnership staat op die manier garant voor een uniek aanbod van diepgaande expertise voor de klanten van beide bedrijven.