Wijs of voorzichtig? Golden Palace en Satisfaction spelen zoals ze zijn

Crea / News

Casino- en online gamingbedrijf Golden Palace wil zijn merk verjongen en moderniseren. Het deed daarom een beroep op Satisfaction. Het bureau bedacht een nieuwe campagne met als baseline “Play as you are”.

“Gaming is altijd een onderdeel geweest van onze evolutie. Het is een vorm van vermaak die onze geest stimuleert,” klinkt het bij Golden Palace. “Toch hebben we de neiging om risicogokken als een ondeugd te zien. Cultureel wordt het aanschouwd als een activiteit die geld devalueert boven het begrip werk. Nochtans is het, mits verantwoord gespeeld, een echte bron van vermaak.”

Met deze campagne hoopt Golden Palace onze perceptie voor eens en voor altijd te veranderen. ‘Play as you are’ nodigt mensen uit om gaming te beschouwen als een persoonlijkheid: zo verantwoordelijk als u bent en zo leuk als u het wil maken. De campagne wordt uitgerold via OOH, televisie en digitaal.

Credits
Client: Golden Palace
Contact: Serge Menegalli, Dominik Van Houtte, Sabrina Van Camp
Agency: Satisfaction
Production: Satisfaction
Creative director: John Israel Account director : Samantha Hendlisz
Director: John Israel
DOP: Virgil Leclercq Producer : Ariane De Siron
Video editing: Julien Diels
Art direction & graphic Design: Louis Thienpont, Julien Diels Music : Sound of vision / Jean Waterlot
Print photographer: Jonathan Du Mortier
Digital strategy agency: Be Connect