Wil shopper overvallen worden in supermarkt?


Gilles Van Lembergen
Mobile is krachtig, mobile marketing is de toekomst, zo hoor je soms. Maar wat is mobile marketing? En staan consumenten daar altijd voor open, bijvoorbeeld om 'overvallen' te worden in de supermarkt met tips of promo's? “We gebruiken alle kanalen die vandaag bestaan," zegt Gilles Van Lembergen van contentmarketingspecialist Head Office in het nieuwste nummer van PUB Magazine. "En we houden onze ogen open voor alle kanalen die er nog zullen bijkomen. Mobile heeft het voorbije anderhalf jaar enorm aan belang gewonnen. Het valt nog af te wachten in hoeverre de consument wil of toelaat dat we hem via zijn smartphone volgen terwijl hij bijvoorbeeld door de supermarkt wandelt. Dankzij de moderne technologie kunnen we de consument hoogst gepersonaliseerde content aanbieden, maar de vraag is of hij een stukje privacy wil opgeven in ruil voor kortingen of andere voordelen bij een aankoop.”
Meer in het nieuwste magazine van PUB. Heeft u trouwens al een abonnement op PUB? Dan mist u voortaan geen enkel interessant interview...

Sales Account Manager - VAR
Sales Account Manager met oog voor het VAR-effect en een hart voor VRT […]

Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]


