
Gilles Van Lembergen
Mobile is krachtig, mobile marketing is de toekomst, zo hoor je soms. Maar wat is mobile marketing? En staan consumenten daar altijd voor open, bijvoorbeeld om 'overvallen' te worden in de supermarkt met tips of promo's? “We gebruiken alle kanalen die vandaag bestaan," zegt Gilles Van Lembergen van contentmarketingspecialist Head Office in het nieuwste nummer van PUB Magazine. "En we houden onze ogen open voor alle kanalen die er nog zullen bijkomen. Mobile heeft het voorbije anderhalf jaar enorm aan belang gewonnen. Het valt nog af te wachten in hoeverre de consument wil of toelaat dat we hem via zijn smartphone volgen terwijl hij bijvoorbeeld door de supermarkt wandelt. Dankzij de moderne technologie kunnen we de consument hoogst gepersonaliseerde content aanbieden, maar de vraag is of hij een stukje privacy wil opgeven in ruil voor kortingen of andere voordelen bij een aankoop.”
Meer in het nieuwste magazine van PUB. Heeft u trouwens al een abonnement op PUB? Dan mist u voortaan geen enkel interessant interview...
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]