Wil shopper overvallen worden in supermarkt?

Gilles Van Lembergen

Communication / News

Gilles Van Lembergen

Gilles Van Lembergen

Mobile is krachtig, mobile marketing is de toekomst, zo hoor je soms. Maar wat is mobile marketing? En staan consumenten daar altijd voor open, bijvoorbeeld om 'overvallen' te worden in de supermarkt met tips of promo's? “We gebruiken alle kanalen die vandaag bestaan," zegt Gilles Van Lembergen van contentmarketingspecialist Head Office in het nieuwste nummer van PUB Magazine. "En we houden onze ogen open voor alle kanalen die er nog zullen bijkomen. Mobile heeft het voorbije anderhalf jaar enorm aan belang gewonnen. Het valt nog af te wachten in hoeverre de consument wil of toelaat dat we hem via zijn smartphone volgen terwijl hij bijvoorbeeld door de supermarkt wandelt. Dankzij de moderne technologie kunnen we de consument hoogst gepersonaliseerde content aanbieden, maar de vraag is of hij een stukje privacy wil opgeven in ruil voor kortingen of andere voordelen bij een aankoop.”

Meer in het nieuwste magazine van PUB. Heeft u trouwens al een abonnement op PUB? Dan mist u voortaan geen enkel interessant interview...