Willem en Kwint creatief directeur Publicis Brussel.

De Wachter De Meyer Publicis

News

De Wachter De Meyer PublicisDe transferperiode is duidelijk nog niet voorbij. Na de overstap van Neymar Jr. doet een bureau met Parijse roots ook een spraakmakende transfer: Willem De Wachter en Kwint De Meyer maken de overstap van mortierbrigade naar Publicis Brussel als creative directors. Of er ook 222 miljoen euro mee is gemoeid, is nog maar de vraag.

Samen met Willem De Wachter, met wie hij al enkele jaren bij mortierbrigade een succesvol team vormt, keert Kwint De Meyer terug naar het bureau waar hij zeven jaar lang als copywriter aan de slag was. Het team dat al ettelijke nationale en internationale prijzen won en in 2016 werd verkozen tot "creatives of the year" heeft zin om erin te vliegen: "Wij zijn heel blij deze stap te kunnen zetten. We zijn vooral blij dat we deze stap bij Publicis Brussel kunnen zetten, want hier is alles aanwezig om te slagen: talentvolle mensen, creativiteit, mooie merken en een nieuwe structuur die een snel en relevant antwoord kan bieden op alle vragen."

Jeannette Westerhout, managing partner: “Ook de komende jaren ligt de creatieve lat bij Publicis Brussels hoog. Met Kwint en Willem zetten we helemaal in op een nieuwe generatie creatieve directeurs. Hun creatieve ambitie, frisse kijk en goesting om erin te vliegen werken alvast aanstekelijk. Onze klanten, waaronder velen Kwint nog kennen als straffe merkenbouwer, kijken samen met ons uit naar hun komst.” Kwint en Willem starten hun missie in oktober. Samen met managing partners Jeannette Westerhout en Annemie Goegebuer geven ze een nieuwe richting aan Publicis Brussel, dat sinds een jaar deel uitmaakt van het expertisenetwerk Publicis One.