Willem Van den Hoof van TBWA naar Ogilvy Social.Lab
Het creatieve team van Ogilvy Social.Lab wordt versterkt met de komst van Willem Van den Hoof als creative director. Nadat Van den Hoof zijn carrière bij Proximity BBDO en vervolgens VVL BBDO startte, ging hij in 2011 aan de slag als creative freelancer bij verschillende Belgische bureaus. In 2012 startte hij vervolgens zijn eigen bureau, Make Lemonade, gericht op entertainment- en contentmerken. Zeven jaar later besloot hij om TBWA te vervoegen als creative director en content specialist. Met een rugzak vol ervaring zet Van den Hoof zijn carrière nu verder als creative director bij Ogilvy Social.Lab.
“Ik koos voor Ogilvy Social.Lab omwille van het internationale aspect van het agentschap, evenals de moderne en innovatieve aanpak van reclamecampagnes,” legt Willem Van den Hoof uit.
Rob Hill, CEO van Ogilvy Social.Lab, voegt toe: “Ik ben zeer blij dat Willem het Creatieve Team van Ogilvy Social.Lab komt versterken. Wereldwijd zet Ogilvy zet vandaag de standaard voor creativiteit en we zien de komst van Willem als een nieuwe stap vooruit in België. We blijven ernaar streven om te innoveren op het gebied van creativiteit, technologie, data en media-inzichten en we zijn erg blij dat Willem besloten heeft om ons te vergezellen op deze reis.”
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]
ACCOUNT EXECUTIVE - LIQUID BRUGGE
We zijn op zoek naar een account executive om ons commerciële team te […]
Account Manager bij AdSomeNoise
Got the commercial and social spark that ignites opportunities and warms up clients? […]