Willem Van den Hoof van TBWA naar Ogilvy Social.Lab

News / People

Het creatieve team van Ogilvy Social.Lab wordt versterkt met de komst van Willem Van den Hoof als creative director. Nadat Van den Hoof zijn carrière bij Proximity BBDO en vervolgens VVL BBDO startte, ging hij in 2011 aan de slag als creative freelancer bij verschillende Belgische bureaus. In 2012 startte hij vervolgens zijn eigen bureau, Make Lemonade, gericht op entertainment- en contentmerken. Zeven jaar later besloot hij om TBWA te vervoegen als creative director en content specialist. Met een rugzak vol ervaring zet Van den Hoof zijn carrière nu verder als creative director bij Ogilvy Social.Lab.

“Ik koos voor Ogilvy Social.Lab omwille van het internationale aspect van het agentschap, evenals de moderne en innovatieve aanpak van reclamecampagnes,” legt Willem Van den Hoof uit.

Rob Hill, CEO van Ogilvy Social.Lab, voegt toe: “Ik ben zeer blij dat Willem het Creatieve Team van Ogilvy Social.Lab komt versterken. Wereldwijd zet Ogilvy zet vandaag de standaard voor creativiteit en we zien de komst van Willem als een nieuwe stap vooruit in België. We blijven ernaar streven om te innoveren op het gebied van creativiteit, technologie, data en media-inzichten en we zijn erg blij dat Willem besloten heeft om ons te vergezellen op deze reis.”