Oprichter Wim Voss heeft brand activation- en eventspecialist NewWorld teruggekocht van Dentsu Aegis Network. De Japans-Engelse beursgenoteerde mediagroep had NewWorld nochtans in mei 2013 met veel ambitie gekocht om zijn activiteiten in de “live communicatie” in de Benelux fors uit te breiden. Dentsu Aegis Network kocht 100% van de aandelen van NewWorld België, NewWorld Nederland en NewWorld Luxemburg en 75% van de productiedivisies Clickpoint, Printix en Applescene, de overige 25% bleven in handen van Wim Voss en partners.
NewWorld zal asap “back to the roots” gaan en zichzelf opnieuw profileren als dé geoliede flexibele brand activation en event specialist in de Benelux, gebruik makend van nieuwe innovatieve digitale tools. Er zullen tevens een aantal partnerships worden opgezet met andere complementaire spelers in de markt om zo vrij snel tot de creatie te komen van een nieuwe sterke “full service live communicatiegroep” in de Benelux. NewWorld blijft verder opereren vanuit Mechelen in de Hanswijkstraat (offices) en de Walschaertstraat (logistics) en in Nederland vanuit Den Bosch.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]