Win cash met Ca$h

De Nationale Loterij lanceert Ca$h, een nieuwe reeks krasbiljetten van € 1 tot € 10 waarmee men kans maakt op mooie cashbedragen tot €500.000.
Speciaal voor de lancering creëerden Air en de Nationale Loterij twee tv-spots die een gezin opvoeren tijdens een nogal aparte gezinsmaaltijd. Als jonge volwassenen vandaag aan geld willen komen, dan kloppen ze daarvoor gewoonlijk aan bij hun ouders. Maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan. In de spots krijgt een jonge volwassene die wat geld aan zijn ouders vraagt, een eerder verrassend antwoord: « Want extra cash ? Play Ca$h ! » De lanceringscampagne omvat twee spots van 25 seconden, één van 45 seconden, een Pre-roll van 15 seconden en een sponsoring van 7 seconden. POS materialen en radiospots zorgen voor extra push.
Credits
Agency : Air
Client : Nationale Loterij
Clients Contacts : Joke Vermoere, Roger De Henau, Céline Van Gansbeke
Executive Creative Director : Eric Hollander
Creative Directors : Dieter De Ridder, Joeri Van Den Broeck
Creatives : Louise Cornet, Loup Delpierre
Account Director: Audrey Semal
Account Executive : Aurélie Thollebeek
Creative Producer : Bérengère Lurquin, Anne Gruszow
Production Company : Hamlet
Film director : Deben Van Dam
Post Production Company : The Fridge
Sound Studios : Sonicville
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]