Win het gevecht om de klant

Marketing / Media / News / Retail

de klant centraalElk bedrijf wil loyale klanten. Daarom balanceert het voortdurend tussen klantgerichtheid en rentabiliteit. Maar hoe win je dan extra nieuwe klanten en hoe bind je hen aan je bedrijf? Het antwoord ligt in een strategie die door de hele organisatie gedragen wordt. In het boek De klant centraal, een uitgave van Lannoo Campus, toont Geert Dehouck (commercieel- en marketingdirecteur bij D.A.S.-België) dat positieve klantenbeleving begint bij het maken van een klantenscan. Je stelt je de vraag wat jouw klanten verwachten en welke waarden, percepties en emoties voor hen het verschil maken. En dit tijdens elk contact in de klantenreis: "Dit direct toepasbare boek geeft richting aan je engagement, waardoor de klant blijft terugkeren en zich een ware ambassadeur van je merk toont. Met klantgerichtheid en klantvriendelijkheid creëer je niet alleen tevreden klanten, maar ook trotse personeelsleden en gelukkige aandeelhouders."

Geert DehouckGeert Dehouck

Geert Dehoucks expertise werd al meermaals bekroond. Hij is gastdocent aan zeven hogescholen en een veelgevraagd spreker op lezingen, congressen en trainingen, zowel in binnen- als buitenland. Meer dan 65.000 deelnemers volgden zijn seminars.