Winnaars StuMPA 2016 gekend

De jury van de Student Magazine Print Award 2016 alias 'de' StuMPA heeft haar oordeel geveld in de aanloop van de Young Creatives Day, een evenement van de Creative Belgium, MM en de Febelmag. Het goud gaat dit jaar naar 'Lees de muziek, Luister naar je papier', een advertentie van Sven Pede (Sint-Lucas Gent) voor Ancienne Belgique. Het zilver is voor 'Tennis Virtuel' van Florent Lemaire (Saint-Lucas) voor Roland Garros. Daarnaast kent de jury uitzonderlijk driemaal in plaats van twee maal brons toe: één keer voor 'Elke donor wordt een Cliniclown' van Ine Beertens (PXL MAD), een advertentie voor Cliniclowns, en twee keer voor studenten van de ESA - eenmaal voor 'Porte gobelets', van Hamdan Daoud voor Jupiler/Humo, en eenmaal voor 'Victimes d’actes de violence', van Bruno Tellier voor No Violence. Het Gentse Sint-Lucas is Best School of the Year.
De winnaars mogen op 27 mei naar de CCB Awards in Knokke. Het goud en zilver is op de koop goed voor een ticket richting de Cannes Lions.
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]