Wisefools meet Theater Arsenaal nieuwe branding aan

Theater Arsenaal, voorheen 't Arsenaal, is een theaterhuis dat sterk geassocieerd wordt met de stad Mechelen en het huisgezelschap LAZARUS. Met deze laatste zijn ze nog steeds twee handen op een buik, maar Theater Arsenaal had nood aan een identiteit waarmee het ook sterk op eigen benen staat. Dankzij een vernieuwde huisstijl worden ze naast de herkenbare plek aan de Dijle nog meer een baken in het cultureel landschap: Wisefools ontwierp voor hen een sterke identiteit, digitale stadszuilen, een vernieuwde seizoensbrochure en een designkader dat helemaal klaar is voor de toekomst.
Workshops met de interne medewerkers toonden een duidelijk beeld wie en wat Theater Arsenaal is - een open theaterhuis dat verbindend werkt, waar creatie en betrokkenheid een rode draad vormen. De eensgezindheid en het enthousiasme van de medewerkers gaf het extra duwtje in de rug om deze positionering om te zetten in een sprekend merk, klinkt het. "De manier van werken was er eigenlijk 'boenk op' bij Wisefools," meent Kim De Ranter, communicatiemedewerker bij Theater Arsenaal. "Eerst het denkproces, zorgen dat iedereen deel uitmaakt van de verandering. Ze zitten helemaal op dezelfde golflengte, en snappen echt wat we bedoelen."
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]
Account Manager - RMB
Wij zijn op zoek naar een Account Manager Wij zoeken een Account Manager […]
Sales Manager Digital Solutions - Ads & Data
We zijn namelijk opzoek naar een Sales Manager Digital Solutions. Ads & Data, de […]