Gaelle Daoust wordt de nieuwe digital director van Wavemaker Belgium, na het vertrek van Damien Nicolas. Thierry Brynaert, CEO van Wavemaker licht toe: “Omdat digital centraal staat in al onze overwegingen en strategische aanbevelingen voor onze klanten, moest ik het juiste profiel weten te kiezen dat in staat is om het competentie- en kwaliteitsniveau van de afdeling op te trekken door een omvorming en versterking van de teamstructuur. Onder de deskundige leiding van Gaëlle beschikken we over wat nodig is om de verwachtingen van onze adverteerders te kunnen overtreffen.”

Gaelle Daoust
Om aan de uitdagingen en de toenemende eisen van de markt te voldoen hebben Gaëlle Daoust en het management van Wavemaker ook besloten om de structuur van de digitale afdeling te herzien. Een structuur gebaseerd op segmentatie van de klanten van het bureau rondom drie pijlers: Integratie, Performance en Expertise. Om een betere kwaliteit van de dienstverlening te garanderen wordt de afdeling versterkt met drie extra profielen, waardoor vanaf nu een team van 13 mensen klaar staat voor de klanten. Gaelle Daoust: “Ik ben erg trots om deze nieuwe rol op mij te kunnen nemen binnen Wavemaker dat door een volledig transformatieproces gaat. Het is geen geheim dat digital een steeds belangrijkere rol speelt in de strategieën van onze adverteerders en we moeten ons daarom voortdurend heruitvinden zodat we de beste oplossingen en tegelijkertijd een excellente service kunnen bieden. Ik ben de leden van de directieraad dan ook dankbaar dat ze me de mogelijkheid geven mijn stempel op deze evolutie te drukken.”
Business Development & Online Community Manager bij TADA
WIE ZIJN WE? TADA is een voortdurend groeiend lerend netwerk, dat bekend staat om […]
Market Intelligence Executive (media research) bij VAR
OVER VAR Var, de reclameregie van de VRT, positioneert zich als ‘matchmaker’ voor […]
Expert Business Intelligence bij VAR
OVER VAR Var, de reclameregie van de VRT, positioneert zich als ‘matchmaker’ voor […]
CLIENT SERVICES EXECUTIVE (SALES SUPPORT) bij VAR
Over Var Var, de reclameregie van de VRT, positioneert zich als ‘matchmaker’ voor […]