Women need a break… Like a serious break!

In een markt waar het business model van fashion retailers voortdurend op de proef wordt gesteld, riep LolaLiza de hulp in van Air om de herpositionering en de lente-zomer 2017 collectie te symboliseren.
De campagne LolaLiza Days (van 31/3/17 tot 02/04/17), afgeleid in print en radio, is een oproep naar alle drukbezette vrouwen, moeders en zakenvrouwen om eens enkel aan zichzelf te denken en om ongeremd te genieten. De printcampagne toont een vrije, zelfverzekerde coole vrouw die zich helemaal laat gaan. Deze momentopnames van puur plezier werden gefotografeerd door Lisa Carletta. Ook de bijhorende radiospotjes geven op ludieke wijze weer waar de LolaLiza Days voor staan: jezelf eens goed verwennen...
Credits
Agency: Bel Air, le bel atelier de Air
Client: LOLALIZA
Contacts: Katlijn Mertens
Executive Creative Director : Eric Hollander
Creative Directors : Joeri Van Den Broeck, Dieter De Ridder
Creative team : Morgane Choppinet, Toon Vanpoucke
Art Director: Caroline Marson
Brand Strategy : Charlotte Keup
Account Director: Sophie Novali
Art Buyer : Anne Gruszow
Production: Mindbox Isabelle Verreyke,
Radio Production Company : Sonicville.
Photographer: Lisa Carletta
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]