Women need a break… Like a serious break!

LolaLiza

Crea / News / Retail

LL-DP---copieIn een markt waar het business model van fashion retailers voortdurend op de proef wordt gesteld, riep LolaLiza de hulp in van Air om de herpositionering en de lente-zomer 2017 collectie te symboliseren.LL-DP2

De campagne LolaLiza Days (van 31/3/17 tot 02/04/17), afgeleid in print en radio, is een oproep naar alle drukbezette vrouwen, moeders en zakenvrouwen om eens enkel aan zichzelf te denken en om ongeremd te genieten. De printcampagne toont een vrije, zelfverzekerde coole vrouw die zich helemaal laat gaan. Deze momentopnames van puur plezier werden gefotografeerd door Lisa Carletta.LolaLiza Ook de bijhorende radiospotjes geven op ludieke wijze weer waar de LolaLiza Days voor staan: jezelf eens goed verwennen...

LolaLiza

Credits

Agency: Bel Air, le bel atelier de Air

Client: LOLALIZA

Contacts: Katlijn Mertens

Executive Creative Director : Eric Hollander

Creative Directors : Joeri Van Den Broeck, Dieter De Ridder

Creative team : Morgane Choppinet, Toon Vanpoucke

Art Director: Caroline Marson

Brand Strategy : Charlotte Keup

Account Director: Sophie Novali

Art Buyer : Anne Gruszow

Production: Mindbox Isabelle Verreyke,

Radio Production Company : Sonicville.

Photographer: Lisa Carletta