Wondergarden haalde twee nieuwe klanten binnen uit het drankensegment. Vooreerst is er Vin du Jardin, een wijnachtige drank zonder alcohol die ideaal is als aperitief of smaakmaker. Er werd al een folder gecreëerd en voor de toekomst staat de verdere uitbouw van het merk op het programma.
Als tweede merk is er St*Egidius, een nieuwe Belgische tripel 9° met sterke roots in het Oost-Vlaamse Sint-Gillis-bij-Dendermonde, waar het dan ook zijn naam en bijhorend varken in het logo aan dankt. Wondergarden stond in voor de hele branding en is op dit moment alles aan het voorbereiden voor een roll-out in de betere horecazaken. Door de focus op het smaak-aspect en foodpairing zal St*Egidius ook bij culinaire zaken op de kaart staan.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]