Wondergarden lest dorst met wijn en bier

Wondergarden haalde twee nieuwe klanten binnen uit het drankensegment. Vooreerst is er Vin du Jardin, een wijnachtige drank zonder alcohol die ideaal is als aperitief of smaakmaker. Er werd al een folder gecreëerd en voor de toekomst staat de verdere uitbouw van het merk op het programma.
Als tweede merk is er St*Egidius, een nieuwe Belgische tripel 9° met sterke roots in het Oost-Vlaamse Sint-Gillis-bij-Dendermonde, waar het dan ook zijn naam en bijhorend varken in het logo aan dankt. Wondergarden stond in voor de hele branding en is op dit moment alles aan het voorbereiden voor een roll-out in de betere horecazaken. Door de focus op het smaak-aspect en foodpairing zal St*Egidius ook bij culinaire zaken op de kaart staan.
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]