Bij de start van het nieuwe toeristische seizoen pakt de Olmense Zoo uit met een complete rebranding. Na een uitgebreide strategische oefening met de klant ontwierp Wondergarden het nieuwe logo met bijhorende huisstijl, totaalcampagne en branding van de hele dierentuin. Bovendien werd ook gekozen voor een strategisch juistere positionering van het merk. Dat uit zich in de baseline “zie, doe, beleef!” die in alle toepassingen tot leven komt en vooral focust op de USP’s van het park: beleving.
Naast de klassieke campagne loopt er ook een PR-campagne waar Wondergarden Walkie Talkie aanstuurt. En ten slotte werden alle digitale kanalen ook in de nieuwe huisstijl gezet. Voor de website deed Wondergarden beroep op het Limburgs online bureau Theofiel & Marie.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]