Wondergarden maakt er een beestige boel van

Bij de start van het nieuwe toeristische seizoen pakt de Olmense Zoo uit met een complete rebranding. Na een uitgebreide strategische oefening met de klant ontwierp Wondergarden het nieuwe logo met bijhorende huisstijl, totaalcampagne en branding van de hele dierentuin. Bovendien werd ook gekozen voor een strategisch juistere positionering van het merk. Dat uit zich in de baseline “zie, doe, beleef!” die in alle toepassingen tot leven komt en vooral focust op de USP’s van het park: beleving.
Naast de klassieke campagne loopt er ook een PR-campagne waar Wondergarden Walkie Talkie aanstuurt. En ten slotte werden alle digitale kanalen ook in de nieuwe huisstijl gezet. Voor de website deed Wondergarden beroep op het Limburgs online bureau Theofiel & Marie.
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]