Voor OudenDijk komt Wondergarden met een gesmaakte eindejaarscampagne. Het bureau trok naar de Noord Hollandse zilte polders en kwam terug met een swingende nieuwe jingle, poëtische radiospots, een opvallende winkelcampagne en een sterke brand activation. Die vormen de ideale ingrediënten om OudenDijk kaas een feestelijk eindejaar te bezorgen, zo stellen ze bij Wondergarden. Kaasliefhebbers die OudenDijk kaas aankopen, maken kans op een 3-sterren-etentje bij Hertog Jan in Zedelgem. De hele campagne ontdekt u hier.
Content Marketeer bij Cohezio
Cohezio vzw, is één van de grootste Externe Diensten voor Preventie en Bescherming op […]
Senior Strategic Planner bij Wunderman Thompson
Who we are: At Wunderman Thompson we exist to inspire growth for ambitious […]
Program Manager bij Wunderman Thompson
Who we are: At Wunderman Thompson we exist to inspire growth for ambitious […]
Account Manager bij Wunderman Thompson
Who we are: At Wunderman Thompson we exist to inspire growth for ambitious […]