Bent, een schoenenketen die inzet op kwaliteit en fashion, vertrouwde zijn communicatiebudget toe aan Wondergarden na enkele strategische gesprekken. Wondergarden heeft het merk sterker gepositioneerd met focus op de baseline “shoes for fashion lovers”. De merkidentiteit werd scherpgesteld met een conceptuele beeldtaal en guidelines voor zowel offline als online communicatie. De eerste uitingen zijn net gestart met de “Fashion Weeks” (POS, online en radio) en een tweede wave rond de nieuwe najaarscollectie komt er eind september aan (POS, folder, abribus,…).
Vacature Junior Art Director - Bridgeneers
Bridgeneers is op zoek naar een Junior Art Director om ons creatieve team […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]