Wondergarden op goeie voet bij Bent

Bent, een schoenenketen die inzet op kwaliteit en fashion, vertrouwde zijn communicatiebudget toe aan Wondergarden na enkele strategische gesprekken. Wondergarden heeft het merk sterker gepositioneerd met focus op de baseline “shoes for fashion lovers”. De merkidentiteit werd scherpgesteld met een conceptuele beeldtaal en guidelines voor zowel offline als online communicatie. De eerste uitingen zijn net gestart met de “Fashion Weeks” (POS, online en radio) en een tweede wave rond de nieuwe najaarscollectie komt er eind september aan (POS, folder, abribus,…).
CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]