Wondergarden op goeie voet bij Bent

Bent, een schoenenketen die inzet op kwaliteit en fashion, vertrouwde zijn communicatiebudget toe aan Wondergarden na enkele strategische gesprekken. Wondergarden heeft het merk sterker gepositioneerd met focus op de baseline “shoes for fashion lovers”. De merkidentiteit werd scherpgesteld met een conceptuele beeldtaal en guidelines voor zowel offline als online communicatie. De eerste uitingen zijn net gestart met de “Fashion Weeks” (POS, online en radio) en een tweede wave rond de nieuwe najaarscollectie komt er eind september aan (POS, folder, abribus,…).


CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]

Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]

Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]


