Wondergarden op goeie voet bij Bent
Bent, een schoenenketen die inzet op kwaliteit en fashion, vertrouwde zijn communicatiebudget toe aan Wondergarden na enkele strategische gesprekken. Wondergarden heeft het merk sterker gepositioneerd met focus op de baseline “shoes for fashion lovers”. De merkidentiteit werd scherpgesteld met een conceptuele beeldtaal en guidelines voor zowel offline als online communicatie. De eerste uitingen zijn net gestart met de “Fashion Weeks” (POS, online en radio) en een tweede wave rond de nieuwe najaarscollectie komt er eind september aan (POS, folder, abribus,…).
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]
ACCOUNT EXECUTIVE - LIQUID BRUGGE
We zijn op zoek naar een account executive om ons commerciële team te […]
Account Manager bij AdSomeNoise
Got the commercial and social spark that ignites opportunities and warms up clients? […]