Na een openbare aanbesteding heeft visit.brussels beslist om samen te werken met Wunderman Brussel/These Days voor het promoten van het imago van het Brussels hoofdstededlijk gewest bij haar prioritaire internationale markten.
De campagne zal Brussel naar voren schuiven als een regio van creativiteit, culturele ontmoetingen, ontdekkingen en levensvreugde, waarbij de belangrijkste thema’s zullen variëren in functie van de beoogde markt en het beoogde doelpubliek.
Visit.brussels zocht een partner die met de nodige creativiteit en strategische visie een lange termijn aanpak kon voorleggen die een antwoord zou bieden op de negatieve evenementen van de laatste maanden. Michael Verschueren, CEO bij Wunderman Brussel, kijkt op een zeer positieve manier uit naar de samenwerking met de diensten van visit.brussels en is als Brusselkenner bijzonder fier om mee te mogen bouwen aan het nieuwe imago van zijn regio: “Dit project werd gewonnen door de vruchtbare samenwerking met Mindshare en Burston Marsteller, die onze strategische inzichten alsook onze creatieve aanpak bijzonder vruchtbaar hebben vertaald in een performant media plan en een doeltreffende internationale public relations campagne."
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]