Na een openbare aanbesteding heeft visit.brussels beslist om samen te werken met Wunderman Brussel/These Days voor het promoten van het imago van het Brussels hoofdstededlijk gewest bij haar prioritaire internationale markten.
De campagne zal Brussel naar voren schuiven als een regio van creativiteit, culturele ontmoetingen, ontdekkingen en levensvreugde, waarbij de belangrijkste thema’s zullen variëren in functie van de beoogde markt en het beoogde doelpubliek.
Visit.brussels zocht een partner die met de nodige creativiteit en strategische visie een lange termijn aanpak kon voorleggen die een antwoord zou bieden op de negatieve evenementen van de laatste maanden. Michael Verschueren, CEO bij Wunderman Brussel, kijkt op een zeer positieve manier uit naar de samenwerking met de diensten van visit.brussels en is als Brusselkenner bijzonder fier om mee te mogen bouwen aan het nieuwe imago van zijn regio: “Dit project werd gewonnen door de vruchtbare samenwerking met Mindshare en Burston Marsteller, die onze strategische inzichten alsook onze creatieve aanpak bijzonder vruchtbaar hebben vertaald in een performant media plan en een doeltreffende internationale public relations campagne."
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]