Wood Pencil voor Base Design en Publicis Groupe Benelux op D&AD Awards

Alle winnaars van de D&AD Awards zijn bekend. Hieronder lijsten we nog even het resultaat op van de Belgen:
- Wood pencil & shortlist: Base Design (met vestiging in Melbourne) met Rīvus, 23rd Biennale of Sydney voor Biennale of Sydney (Branding)
- Wood pencil: Publicis Groupe Benelux met The Unforgettable 2 minutes voor Nationaal Comité 4&5 mei (Radio & Audio/Commercial Campaigns)
- Shortlist (x2): Caviar België en BBDO Dusseldorf met The Glitch voor het Alzheimer Forschung Initiative (AFI) (Editing // Sound Design & Use of Music)
- Shortlist: Happiness met SoberCoins voor City of Balen (PR)
- Shortlist: Base Design Brussels met Bring on the Sun voor Ace & Tate (Press // Outdoor)
Een overzicht van alle winnaars vindt u hier.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]