Woody in bed met Focus

Crea / News

WoodyWoody, het Belgische label bekend van de kwaliteitsvolle pyjama’s voor baby's, kinderen en volwassenen, koos na een pitch voor Focus. Cathy de Rooij, marketing manager : “We zochten een bureau dat de noodzakelijke vernieuwing van ons merk kon realiseren. We wilden Woody opfrissen en versterken. We hadden al snel een goed gevoel bij de voorstellen en het team van Focus.”
De communicatiestrategie van Focus legt een emotionele laag boven het functionele aspect van de pyjama’s. Woody pyjama’s zijn gewoon té cool om er alleen mee te slapen. Daarom claimt de campagne alle momenten vóór en na het slapengaan als ‘Woody Moments. Happy Moments”. Woody pyjama’s worden de dresscode voor al die kleine, belangrijke ogenblikken die mensen delen met familie en vrienden. De pyjama wordt het uniform waarin je kussengevechten wint of het magische pak dat televisie kijken tweemaal zo leuk maakt. Als premiummerk van kwaliteitspyjama’s en homewear is het de missie van Woody om kinderen én hun ouders voortdurend te inspireren.

Na een grondige strategische oefening, werd een nieuwe look & feel gecrëeerd die nu ook voor het eerst wordt uitgerold in een TV-campagne. Momenteel lopen de eerste spotjes op VTM, Vitaya en CAZ. Daarnaast kregen de cataloog en het POS-materiaal voor de zomercollectie van 2019 een actuele en frisse stijl. In december starten de shoots voor de wintercataloog voor 2019.

  • Geen artikel