Het schooljaar is ook voor de studenten weer begonnen, en dus gaat YoungDogs weer aan de slag. Het heeft een rist projecten op stapel voor het komend jaar. Het eerste is een pitch voor het biermerk VEDETT. "Een merk met een creatief DNA en dus een briefing waar jonge creatieven zich gaan kunnen op uitleven," verklaart YoungDogs.
De briefing van VEDETT start op 6 oktober om 19u op het adres van het Antwerpser LDV United. De jury is samengesteld uit drie creatief directeurs: Kristof Snels (LDV United), Peter Ampe (DDB) en Dries de Wilde (Duval Guillaume). Inschrijven en bijblijven kan op de Facebook-pagina van YoungDogs.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]