Het schooljaar is ook voor de studenten weer begonnen, en dus gaat YoungDogs weer aan de slag. Het heeft een rist projecten op stapel voor het komend jaar. Het eerste is een pitch voor het biermerk VEDETT. "Een merk met een creatief DNA en dus een briefing waar jonge creatieven zich gaan kunnen op uitleven," verklaart YoungDogs.
De briefing van VEDETT start op 6 oktober om 19u op het adres van het Antwerpser LDV United. De jury is samengesteld uit drie creatief directeurs: Kristof Snels (LDV United), Peter Ampe (DDB) en Dries de Wilde (Duval Guillaume). Inschrijven en bijblijven kan op de Facebook-pagina van YoungDogs.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]