Het schooljaar is ook voor de studenten weer begonnen, en dus gaat YoungDogs weer aan de slag. Het heeft een rist projecten op stapel voor het komend jaar. Het eerste is een pitch voor het biermerk VEDETT. "Een merk met een creatief DNA en dus een briefing waar jonge creatieven zich gaan kunnen op uitleven," verklaart YoungDogs.
De briefing van VEDETT start op 6 oktober om 19u op het adres van het Antwerpser LDV United. De jury is samengesteld uit drie creatief directeurs: Kristof Snels (LDV United), Peter Ampe (DDB) en Dries de Wilde (Duval Guillaume). Inschrijven en bijblijven kan op de Facebook-pagina van YoungDogs.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]