Wordt #Lolology snel trending?

Trendwolves, een full service marketing en trend research agency, onderzoekt voortdurend trends binnen de jongerencultuur en de moderne familie-cultuur. Een van die trends is #Lolology, zo melden Trendwolves en researcher Ellen Anthoni vandaag. Jongere generaties nemen almaar vaker hun toevlucht tot humor en zelfspot. Zozeer zelfs dat Trendwolves een een hele site aan deze trend, de kracht van LOL dus, heeft gewijd. Over het waarom (en het tijdstip, op de vooravond van 1 april), lees je op deze blog.
Sales Account Manager - VAR
Sales Account Manager met oog voor het VAR-effect en een hart voor VRT […]

Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]



