Trendwolves, een full service marketing en trend research agency, onderzoekt voortdurend trends binnen de jongerencultuur en de moderne familie-cultuur. Een van die trends is #Lolology, zo melden Trendwolves en researcher Ellen Anthoni vandaag. Jongere generaties nemen almaar vaker hun toevlucht tot humor en zelfspot. Zozeer zelfs dat Trendwolves een een hele site aan deze trend, de kracht van LOL dus, heeft gewijd. Over het waarom (en het tijdstip, op de vooravond van 1 april), lees je op deze blog.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]