Op 6 en 7 december wordt tijdens het Marketing Congres in Brussel de award uitgereikt voor ‘Belgium’s New Brand of the Year’. Deze wedstrijd voor het beste jonge merk van ons land werd in het leven geroepen door de BAM (Belgian Association of Marketing), De Tijd en L’Echo. Het gaat om een wedstrijd waarbij de merken maximum 5 jaar oud zijn, ontstaan zijn in ons land, en die zich onderscheiden op volgende criteria: brand result, brand value, brand appearance & brand experience. Intussen werden de 5 finalisten bekend gemaakt: Trooper, Drivity, Gemini, Manhattn’s en Wooclap.
Trooper heeft als uitgangspunt geld inzamelen voor je favoriete vereniging of goede doel door online te shoppen. Intussen zijn er al bijna 3.000 verenigingen en goede doelen aangesloten bij Trooper, ging er op deze manier al bijna 300.000€ naar Vlaamse verenigingen & goede doelen. Trooper werd opgericht door Elisabet Lamote, Klaas Olbrechts en Jan Dejonghe. Intussen zette ook Studio 100 de schouders onder dit project, om op die manier verenigingen en goede doelen een duwtje in de rug te geven.
De laureaat wordt eind november verkozen op basis van publiekstemming (30% van de stemmen) samen met de keuze van de jury (70%). De publiekstemming zal verlopen via de website van De Tijd. Stemmen kan tussen 13 en 24 november 2018 via De Tijd.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]