Toerisme Vlaanderen en De Vloer rolden deze maand de Ride Like a Flandrien-campagne uit. Een internationale campagne met als doel Vlaanderen als ultieme fietsbestemming nog meer op de kaart te zetten. De Vloer creëerde daarvoor een wedstrijd met als hoofdprijs de kans om de laatste 100 km van de 100ste Ronde Van Vlaanderen mee te fietsen.
https://vimeo.com/156269423
Voor die wedstrijd werd slim gebruik gemaakt van verschillende online media en tools. Een ingenieuze implementatie van de Strava-app zorgt ervoor dat wielerfans hun kilometers kunnen bijhouden om zo die van wielerlegende en gezicht van de campagne Johan Museeuw zo dicht mogelijk te benaderen. De campagne loopt dertig dagen en omvat naast een website ook een reeks online filmpjes met content en tips die door verschillende mediapartners in 13 landen worden ondersteund en gepromoot.
Tip 1:
https://vimeo.com/156269801
Tip 2:
https://vimeo.com/156269977
Tip 3:
https://vimeo.com/156270160
Tip 4:
https://vimeo.com/156270447
Tip 5:
https://vimeo.com/156270729
Tip 6:
https://vimeo.com/156272486
De campagne loopt in Nederland, Frankrijk, Duitsland, Oostenrijk, Zweden, Noorwegen, Denemarken, Italië, Spanje, Engeland, Ierland, de Verenigde Staten en Canada.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]