- 17/11/2020
09:00 - 12:00 - Online!
Het CIM heeft dit voorjaar een nieuwe crossmediastudie gepubliceerd waarin voor verschillende economische sectoren de doelgroepen en touchpoints in één analyse worden samengebracht. In feite worden er twee studies gecombineerd: de Target Group Monitor (TGM) brengt de aankoopgewoontes en attitudes van consumenten in kaart; de Consumer Decision Journey (CDJ) meet de rol van verschillende communicatiekanalen en contactmomenten in het beslissingsproces van consumenten.
De eerste studie ligt in de lijn van de vroegere PMP/TGM CIM-studies. De tweede is verwant met de studies over communicatiekanalen zoals bureaus die hebben ontwikkeld in de loop der jaren. Deze frisse combinatie van klassieke ingrediënten opent nieuwe perspectieven voor wie vandaag strategische communicatie-aanbevelingen wil onderbouwen. Tegelijk is het duidelijk dat dit type data méér vraagt dan een simpel dashboard. Het vergt van de gebruiker enige achtergrondkennis en interpretatievermogen.
Voor een aantal mensen in de markt is dit geheel nieuw. Daarom heeft CommPass, in samenspraak met het CIM, besloten om een workshop in te richten waarbij ze potentiële gebruikers willen samenbrengen om ervaringen uit te wisselen. De sessie van september werd uiteindelijk op het laatste moment afgeblazen. Uitstel is echter geen afstel: er komt een nieuwe poging op 17 november met een aangepast programma. Inschrijven kan via de website van CommPass.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]